.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توزیع 4500 بسته غذايي درطرح هماي رحمت هلال احمرمازندران

 شمال نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: امسال نيز طرح همای رحمت نيز در راستاي كمك به معيشت اقشار آسيب پذير هر سال به‌مناسبت ماه مبارک رمضان با کمک داوطلبان و خیرانی که با جمعیت هلال‌احمر مازندران همکاری دارند، انجام می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از  روابط عمومي جمعيت هلال احمر مازندران،«مهدی ولی‌پور» با اشاره به آغاز عمليات اجرايي طرح همای رحمت اضافه کرد: تا كنون 4 هزار و 500 بسته شامل مواد غذایی و بهداشتی تهیه شده و در حال بسته‌بندی است که از هفته دوم ماه مبارک رمضان در سطح استان بین خانوارهاي نيازمندي که از قبل شناسایی شدند، توزیع می‌شود. وي در بخش دیگری از سخنان خود درباره اجراي طرح‌های تابستانه امداد و نجات از اول تا 31 خردادماه امسال، خاطرنشان کرد: در خردادماه سال جاري 527 عملیات امداد و نجات شامل امداد و نجات جاده‌ای، ساحلی، کوهستانی، آتش‌سوزی جنگل‌ها و گم‌شدگی از سوي امدادگران و نجاتگران جمعيت هلال احمردر سطح استان انجام شد.

وي با بیان اینکه طی این مدت دو هزار و 672 نفر حادثه دیده داشتیم، افزود: در اين مدت یک‌هزار و 426 نفر در سواحل، یک‌هزار و 246 در جاده‌ها و نقاط کوهستانی از خدمات جمعیت هلال‌احمر مازندران بهره مند شدند که از این تعداد 2 هزار و 44 نفر به‌صورت سرپایی مداوا شدند و 209 نفرنيز به مراکز درمانی منتقل شدند. ولی‌پور یادآور شد: از تعداد 2 هزار و 44 مصدومی که به‌صورت سرپایی مداوا شدند، یک‌هزار و 402 نفر در سواحل و 642 در جاده‌ها و نقاط کوهستانی بودند.

وی در پایان گفت: 650 تیم عملیاتی با به‌کارگیری 333 خودروی عملیاتی متشکل از 2 هزار و 143 نفر روز امدادگر و نجات‌گر آموزش‌دیده هلال‌احمر این خدمات را ارائه کردند که یک‌هزار و 256 نفر در سطح سواحل و 885 نفردر جاده‌ها، نقاط کوهستانی و سایر مناطق بودند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.